• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019

Diagnoza zapotrzebowania a jakość pracy szkoły. Wzajemne zależności

Autor: Katarzyna Druczak

Dodano: 1 października 2019

Diagnoza nie jest celem samym w sobie. Jest przeprowadzona zwykle w jakimś określonym celu. Aby zobaczyć jak jest? Aby zaplanować zmiany? Aby odpowiedzieć na potrzeby? Aby spełnić oczekiwania? Diagnoza potrzeb w zakresie doradztwa zawodowego ma znaczenie dla jakości pracy szkoły. Stanowi punkt wyjścia do opracowania WSDZ czy rocznego programu doradztwa zawodowego.

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Aktualnie przeglądasz

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej Październik 2019 - Nr 2/2019
Zrzut ekranu 2019-09-25 23.14.07