• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019

Rodzaje diagnoz w kontekście szkoły i pracy z uczniem

Autor: Agnieszka Kośkiewicz

Dodano: 1 października 2019

Mało kto lubi poruszać się w zupełnych ciemnościach lub w gęstej mgle. Czy łatwo jest zaspokoić czyjeś potrzeby, jeśli nie wiemy, czego ta osoba potrzebuje? Co by było, gdyby lekarz rozpoczął wizytę od wypisania recepty? W przypadku lekarza rzetelna diagnoza jest dla nas oczywista. Dokładnie tak samo powinno być w doradztwie zawodowym, bo czy bez dokładnej diagnozy jesteśmy w stanie określić, jakiego rodzaju wsparcia potrzebują nasi uczniowie, ich rodzice i nauczyciele? Z czym się zmagają, z czym sobie dobrze radzą, czego od nas oczekują?

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Aktualnie przeglądasz

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej Październik 2019 - Nr 2/2019
Zrzut ekranu 2019-09-25 23.14.07